Úvod » Čištění filtru pevných částic
Čištění filtru pevných částic
Nejmodernější metoda čištění filtru pevných částic (DPF - Diesel Particulate Filter) prováděná pomocí špičkové techniky Xton.
Metoda šetřící váš čas i životní prostředí! Navíc omezuje riziko poškození filtru pomocí běžných metod.
Čištění filtru pevných částic zahrnuje
- diagnostiku vhodnosti a potřebnosti čištění filtru
- dekarbonizaci vašeho filtru do 24 hodin
- obnovení téměř na 100% původní kapacity filtru
- využití technických prostředků nejvyšší světové kvality
- úsporu času rychlou variantou čištění
- prodloužení životnosti fitru a tím pádem výraznou úsporu provozu vozidla
- čištění filtru všech druhů vozidel (osobní, dodávky, nákladní, stavební, zemědělské...)
Velkou výhodou je, že není nutné provádět vyjmutí filtru pevných částic z vozidla, proto je výrazně snížené riziko poškození filtru a tím pádem výrazné prodloužení jeho životnosti.Starší metody čištění (mokrá nebo ultrazvuková metoda) vyžadovaly vyjmutí filtru a jeho následné namontování, které často obnášelo vyřezávání a zpětné navaření. I laik chápe, že při těchto procesech dochází k výraznému poškození hodně drahé součásti vašeho vozidla.
Čistíme různé typy a značky filtrů z osobních aut, užitkových a nákladních vozidel včetně dodávek a speciálních stavebních a zemědělských strojů.
Filtry pevných částic čistíme certifikovanou metodou za použití špičkových produktů. Díky tomu je možné obnovit téměř 100% původní kapacity filtru.
Hlavní důvody zanášení filtrů DPF
Nafotvé motory a jejich filtry (DPF) trpí především z těchto hlavních důvodů:
- krátké jízdy především po městě - z důvodu nízkých teplot motoru a častého rozjíždění, případně startování nedojde uvnitř filtru DPF k nastartování chemické reakce, kterou se vypalují saze a polétavý prach. Tyto částice se hromadí ve filtru a postupně dochází k jeho zanášení
- přísady do paliva - mezi kterými má hlavní negativní roli přísada biosložka vyráběná z řepky olejné, která se v procesu spalování nerozkládá tak dobře a kvůli tomu vzniká větší mnošství sazí a prachu
- závady na funkcích motoru - například při vstřikování, zážehu, turbodmychadle nebo EGR ventilu
© Autopohanka 2022